BBDO eert de adverteerders in CCB Award Book 2014

Zaterdag 24 januari 2015 — Al meer dan 30 jaar brengt de CCB jaarlijks zijn Book uit waarin alle winnaars van de CCB-awards voor de eeuwigheid bewaard worden. Door de problemen bij de Creative Club dreigde er dit jaar geen Book te komen.

Met hulp van een aantal klanten (De Post, papierfabrikant Sappi en drukkerij ProFeeling) en vooral met heel wat mankracht en enthousisme, zorgde BBDO ervoor dat er toch een book kwam. Van A tot Z. Dit wil zeggen van concept, over vormgeving, drukken en distributie tot de bijhorende lanceringscampagne uiteraard.

Het concept is ‘The Courageous Club van België’ want hoe slim en mooi onze creatieve ideeën ook zijn, de campagnes komen er pas als onze klanten de moed, aka De Ballen, hebben om ze uit te brengen.

Het Book werd een ode aan hen. Van de 10 winnaars van een Gold werd een foto gemaakt waarin de winnende klant, aangemoedigd door het creatieve team, zijn moed toont.

Daarnaast zijn er 3 advertenties en is er een filmpje waarin Grand Prix winnaars Chantal Pattyn (Netmanager Klara, VRT) en Iwein Vandevyver (Famous) op onnavolgbare manier hun moed tonen.

De 10 visuals van de Gold winnaars ontdek je uiteraard in het Book zelf. Dat wordt op 22 januari voorgesteld tijdens het CCB-Nieuwsjaarsfeestje in Café De Monk in Brussel.

Meer info vind je op www.creativeclub.be

Does she have the balls to drive a racecar blindfolded?​

Karate
Elephant