BBDO en Love Condom beleven de perfecte liefde en kijken 9 maanden vooruit

Donderdag 10 september 2015 — Op 10 juni 2016 zal de aftrap van het Europees kampioenschap voetbal in Frankrijk gegeven worden. Een editie waarin onze nationale ploeg het ongetwijfeld ver zal schoppen. En dus eentje die geen enkele Belgische voetbalsupporter wil missen. Daarom lanceerde Love Condom een campagne om de aandacht van alle supporters te trekken. Het doel: elke voetbalfan eraan herinneren dat het EK binnen precies 9 maanden zal beginnen en dat als ze dit event niet vanop de kraamafdeling willen volgen, ze nu een condoom moeten gebruiken.

De campagne komt tot stand doorheen verschillende media. Een online commercial toont Philippe, een supporter van de Belgen, die in 1986 de epische prestatie van de Rode Duivels in Mexico moest missen omdat hij net vader was geworden. Naast deze spot vond er ook een sampling actie plaats tijdens de match tussen België en Bosnië-Herzegovina die helpt garanderen dat elke rasechte supporter binnen 9 maanden voor zijn of haar scherm zit. Er werden ook pakketten met condooms aan de grootste supportersclubs van het land bezorgd. En ten slotte ontving elke Belgische sportjournalist een kalender van het kampioenschap met per match een condoom die exact 9 maanden voor de match gebruikt dient te worden.

Via al deze ingrepen hoopt Love Condom ons hele land, zonder uitzonderingen, binnen 9 maanden voor het scherm te krijgen om de Rode Duivels naar de top te juichen.

#Footballorfather

General Camapign Credits