Belgacom en BBDO lanceren Internet Overal.

Donderdag 26 april 2012 — Belgacom vernieuwt haar gamma internetproducten. Voortaan kunnen internetklanten bij Belgacom zowel thuis als buitenshuis surfen op hun laptop, tablet of smartphone en dat zonder bijkomende kosten.
Om deze exclusieve innovatie in België te promoten, heeft BBDO een campagne ontwikkelt die in 2 fasen zal verlopen.

De eerste fase heeft als doel de mensen bewust te maken van deze nieuwe ontwikkeling én hen de voordelen ervan uit te leggen. Want dankzij het aanbod van 500.000 Wi-Fi Fon Spots en 3G is het nu mogelijk om zich overal te connecteren met internet.

Er werd gebruik gemaakt van een outdoornetwerk om de didactische boodschap mee te geven. Op elke abribus en MOF vond u het volgende bericht: “Ook hier surft u gratis dankzij onze 500.000 Wi-Fi Fon Spots.”

De tweede boodschap was “Surf ook hier via ons 3G-netwerk”, want ook dat maakt deel uit van Belgacom Internet Overal.

De tweede fase illustreert dat overal surfen in het dagelijkse leven niet alleen praktisch maar ook heel leuk kan zijn. Dat wordt aangetoond met inspirerende situaties waarin telecom helpt op manieren waar u in eerste instantie niet aan denkt.

In de tv-spot tonen we twee vriendinnen die samen shoppen. Dankzij Internet Overal wordt deze dag niet alleen veel meer fun, maar hij verloopt ook efficiënter.

“We zochten voor deze spot geen actrices, maar meisjes die in het echte leven al gebruik maken van het internet in om het even welke situatie, om het even waar. U zal zelf zien hoe een 16-jarig meisje dankzij internet de juiste keuzes maakt bij het shoppen” vertrouwt Jan Dejonghe, creatief directeur, ons toe.

Voor meer informatie:

BBDO