change BBDO bouwt mee aan een sterk werkgeversmerk voor de NMBS-Groep

Woensdag 16 maart 2011 — De NMBS-Groep, met 38.000 medewerkers de grootste werkgever van het land, voert ook dit jaar actief campagne om zich te positioneren als een aantrekkelijk werkgever. De campagne bouwt verder op het succesvolle concept van de afgelopen jaren en loopt op tv, in cinema, in print en outdoor. Dit jaar wordt er ook gericht campagne gevoerd op radio en online naar ingenieurs en technici, Het objectief van de aanwervingscampagne is om dit jaar 1300 personen aan te werven.

De campagne bestaat uit twee luiken. Enerzijds het imago als marktleider op de rekruteringsmarkt en als aantrekkelijke werkgever te versterken en anderzijds het activeren van specifieke doelgroepen: ingenieurs en technici. De NMBS-Groep werkt ook voor deze campagne samen met change BBDO.

Het imago-luik loopt via een tv- en cinemaspot en in print en outdoor.

De knelpuntdoelgroepen worden geactiveerd met gerichte communicatie op radio, online, in print en met een sms-actie in outdoor (stations, Boomerangkaarten, Vespasius) en cinema. In cinema loopt deze actie onder de slogan ‘Ooit al gesolliciteerd met je mond vol popcorn?’, in de stations is dat ‘Ooit al gesolliciteerd vanop een perron?’.

Alle communicatie leidt naar de jobsite: www.despoorwegenwervenaan.be

Voor meer informatie:
NMBS-Holding: Leen Uyterhoeven – 02/526 37 20