KBC en VVL BBDO laten corporate klanten aan het woord.

Maandag 4 oktober 2010 — Met deze campagne illustreren we via publireportages dat de nieuwe KBC merkbelofte 'Wij gaan met u mee' zeker geldig is voor bedrijven en ondernemingen. Want van alle corporate bankiers wil KBC het kortst bij de ondernemers staan.

Zo laten we in 12 reportages evenveel bedrijfsleiders en hun KBC relatiebeheerders aan het woord uit zeer diverse sectoren. Aan de hand van deze duo-testimonials worden de sterke punten en de unieke aanpak van KBC in de praktijk toegelicht.

De multimediale aanpak heeft een dubbel doel. Vanaf midden september kondigen 12 weken lang via radio, internet banners en print de reportages aan. Terwijl de reportages in hun geprinte en audiovisuele vorm de ruimte krijgen in magazines, kranten, tv en een speciaal gecreëerde minisite www.kbccorporates.be

De nauwe samenwerking met de verschillende mediakanalen laat toe om de campagne optimaal te integreren in een voor de doelgroep interessante context.

Meer informatie over deze campagne bij Jo Dejonckheere, KBC en Wouter Van den Herrewegen, VVL BBDO op 02 421 22 00 of via wouter.vdh@vvl.bbdo.be

Wouter Van den Herrewegen

VVL BBDO