NMBS-Holding kiest opnieuw voor BBDO

Woensdag 17 oktober 2012 — De NMBS-Holding bevestigt, voor de derde keer op rij, de samenwerking met BBDO voor haar geïntegreerde communicatie. Het bureau bundelt hiervoor de krachten van Think BBDO, voor corporate communicatie, Change BBDO voor werkgeverscommunicatie en Dialog BBDO voor de social media-expertise. Dit na een openbare aanbesteding waaraan 6 agentschappen hebben deelgenomen.

Erik Sclep, Communicationmanager NMBS-Holding: “BBDO heeft ons opnieuw overtuigd door rond deze verschillende complexe domeinen vernieuwende en strategisch onderbouwde oplossingen voor te stellen.”

De NMBS-Holding en BBDO staan immers voor enkele boeiende uitdagingen. De rol van de NMBS-Holding binnen het brede kader van de genetwerkte mobiliteit bevestigen en versterken. Het merk La Gare/Het Station verder uitbouwen om de ontwikkeling van de belangrijkste stations in België te ondersteunen. En, als grootste werkgever van het land, de NMBS-Groep positioneren als een aantrekkelijk en voornaam werkgeversmerk, onder andere naar knelpuntdoelgroepen als technici, ingenieurs en treinbestuurders. De NMBS-Groep werft de komende jaren immers jaarlijks tot 1.300 nieuwe collega’s aan.

BBDO staat sinds 2006 in voor de geïntegreerde communicatie van de NMBS-Holding.

Voor meer informatie:

• NMBS-Holding, Leen Uyterhoeven 02 526 37 20