Proximity BBDO organiseert nieuwe reeks Follow Fridays

Maandag 19 september 2011 — De AdNerds, de radicale digitale divisie van Proximity BBDO, hebben terug een aantal gratis lunchsessies voorbereid over vernieuwende communicatie. Op 7, 14 en 21 oktober kan u tussen 12 en 14 uur in Living Tomorrow terecht voor de Follow Fridays! Tijdens deze drie opeenvolgende vrijdagen houden Bart Muskala en Jan Algoed u en uw merk helemaal up-to-date op het vlak van de digitale evolutie.

De stelling van de eerste sessie luidt ‘social media zijn de meest overschatte trend in het bedrijfsleven’. Een straffe stelling voor digital believers. Maar toch is het waar, zeker als je het helemaal fout aanpakt. Pak je het daarentegen wel goed aan, dan is het zeker de meest onderschatte trend. Hoe je dit kan weten en meten wordt met plezier aangetoond in week één.

Sessie twee focust zich 100% op de B2B-markt. “Jaar na jaar vulden we onze presentaties met voornamelijk B2C-cases,” zegt Bart Muskala. “Er wordt bitter weinig rond social media in B2B gedaan alhoewel er veel interessante zaken te vertellen zijn. We vonden het hoog tijd om dit recht te zetten en zijn ervan overtuigd dat veel learnings ook bij B2C-marketeers de ogen zullen openen.”

Alhoewel de toekomst voorspellen moeilijk is, doen de AdNerds tijdens de afsluitende sessie een poging. “We hebben een reputatie hoog te houden,” verduidelijkt Jan Algoed. “Het wordt geen pure fictie, geen fantasie. We vertrekken van concepten en oplossingen die vandaag stilaan vorm krijgen en bekijken hun potentieel met betrekking tot marketing communicatie. De vraag die we daarbij stellen en beantwoorden is of u als marketeer en wij als agentschap nog een toekomst hebben in die nieuwe wereld?”

Registreer u snel op http://www.followfridays.be want het aantal plaatsen is beperkt!

Follow Fridays 2011 - Intro

Follow Fridays 2011 - Session 1