The Farm 2015: BBDO selecteert 12 toptalenten

Dinsdag 7 juli 2015 — Uit ruim 150 kandidaten – een nieuw record! - zijn de 12 afgestudeerden gekozen die in augustus drie weken lang hun eigen reclamebureau The Farm uitbaten. De selectie van de zevende editie van The Farm gebeurde samen met de klanten van BBDO. Een team van BBDO en marketeers van Mercedes, Flair, Vier, Pearle Opticiens en JCDecaux peilden een dag lang intensief naar kennis, vaardigheden en motivatie. Door de klanten een actieve rol te geven, werden de Farmers meteen getest op hun talent om directe feedback te krijgen van adverteerders. Vanaf 2 augustus geven de 12 creatieven, strategen en accounts het allerbeste van zichzelf met als inzet: een contract bij BBDO. Volg hen op de Facebookpagina van The Farm.

De 12 Farmers zijn Lina Akbarzadeh, Theo Barron, Evelien Dockx, Camille Liebaert, Karel Lovenich, Jolien Noppen, Caro Soons, Daan Van Den Bergh, Alisia Van Genechten, Pieter Van der Auwermeulen, Thomas Vandenbroucke & Tom Bungeneers.

Voor meer informatie:
Bart De Leeuw